Geoblog.pl    zuzkakom    Podróże    Kolumbia Colombia Колумбия    Szlakiem Gringo

Szlakiem Gringo

Peru
Peru, Lima

6 miesięcy bez 5 dni spędziłam w Kolumbii. Z obecnego punktu widzenia wydaje mi się, że więcej leniuchując niż pracując. Tak czy owak, pobyt w Kolumbii się zakończył, a rozpoczęły moje wymarzone, nawet jeśli niezupełnie zasłużone, wakacje w Peru!
Zewsząd napłynęły do mnie wieści o zaginionej/zabitej w Peru parze polskich podróżników. Coby wiec uspokoić rodzinkę i siebie, zdecydowałam się tylko na Szlak Gringo, czyli Cusco, Machu Picchu, jezioro Titicaca, Nazca, i jak starczy czasu to coś niecoś więcej. Szlak jest tak dobrze udeptany, i wręcz zatłoczony, że postanowiłam nie zakładać bloga na jego cześć. W końcu jak wygląda Machu Picchu czy linie Nazca każdy wie, nawet jeśli w Peru nigdy nie był;)
Podsumowanie Kolumbii i brakujące zdjęcia - z Polski (czyli już niedługo!:)

Swierszcz
Swierszcz - 2011-07-13 11:17
Kontynuuj tutaj!
Nie czekam na opisy kup kamieni, tylko na pełne humoru uwagi...

Wienia
Wienia - 2011-07-13 16:07
Szlak udeptany czy nie , ale zawsze znajdziesz coś ciekawego co zainteresuje nas śledzących twoje wyprawy!

Hime
Hime - 2011-07-16 15:55
Zgadzam się w zupełności - chcemy więcej! :D

gwiazda
gwiazda - 2011-07-19 19:35
Zuzka, czytamy wszystkie posty, więc możesz je pisać - śmiało! :D ale też czekamy na rozwinięcie już w Polandzie :) trzymamy kciuki i mamy nadzieję, że wszystko będzie ok!!!!!!!!